Change of plans - Reisverslag uit Haarlem, Nederland van Lou H - WaarBenJij.nu Change of plans - Reisverslag uit Haarlem, Nederland van Lou H - WaarBenJij.nu

Change of plans

Door: Lou

Blijf op de hoogte en volg Lou

23 Maart 2015 | Nederland, Haarlem

Tja als je ithuis zo'n reis aan het voorbereiden bent maak je een bepaalde route . Je wilt wel veel zien maar ook niet elke dag in de auto uiteraard. Dus alles overziende skip ik het meest zuidelijke deel want dan zou ik alleen maar in de auto zitten want dat zijn me toch afstanden. Daar bedoel ik niet mee in km maar in reistijd. Ik voel me inmiddels een ervaren adviseur voor hen die ook een reis hierheen in gedachten hebben. Op weg naar Dunedin aan de oostkust , waar ik een kustwandeling langs Albatroskolonie wil maken kom ik door hetbplaatsje Mandaville waar een klein luchtvaartmuseum is vanwege de Tigermoth. Ik mag ook de werkplaats bezoeken waar vrijwilligers vliegtuigen reataureren en zelfs nieuw bouwen. Ze gebruiken net als vroeger weer een superieure kwaliteit rundleer om de vleugels en romp mee te bespannen. Dat leer wordt met de hand volledig glad geschuurd en er gaat tegenwoordig heel duur hout in dat uit de VS wordt geimporteerd,. Degene die mij rondleidt is allervriendelikst en we wisselen nog wat ervaringen uit. In Dunedin boek ik bij de i-site weer een verblijf maar het kan maar voor
1 nacht, dus morgen iets anders in de buurt zoeken. De wndelingen die ik gepland heb ( in NL ) zijn echt de moeite waard en i k reken op goed weer. De weg naar het verblijf was een belevenis op zich . Zo'n bochtige smalle weg had ik nog niet bereden en tegenliggers kwam ik gelukkig niet tegen. De uitzichten zijn weer s p e c t a c u l a i r, ik kan het niet anders uitdrukken. Morgen is het 24 - 3 en ik heb nog enkele reisdoelen op papier staan.

  • 24 Maart 2015 - 09:09

    Nia:

    Ik denk dat je er inderdaad goed aan doet om niet alles te willen zien, misschien als je reis wat langer was geweest. Je hebt weer mooie foto's gestuurd. Misschien ook eens een Selfi?
    gr Nia

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Haarlem

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

10 April 2015

Tasmanie

02 April 2015

Vertrek Christchurch

01 April 2015

Treinreis Christchurch- Greymouth v v

31 Maart 2015

Christchurch centrum

31 Maart 2015

Christchurch centrum
Lou

Pensionado reiziger , schaatser en natuurliefhebber

Actief sinds 01 Mei 2021
Verslag gelezen: 105
Totaal aantal bezoekers 6295

Voorgaande reizen:

01 Mei 2021 - 31 December 2021

Mijn eerste reis

14 Januari 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

25 April 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: