van picton naar Abel Tasman Np - Reisverslag uit Haarlem, Nederland van Lou H - WaarBenJij.nu van picton naar Abel Tasman Np - Reisverslag uit Haarlem, Nederland van Lou H - WaarBenJij.nu

van picton naar Abel Tasman Np

Blijf op de hoogte en volg Lou

14 Maart 2015 | Nederland, Haarlem

Het is alweer een week terug dat ik mijn laatste verslag schreef. Vanuit Picton via de queen Charlotte drive naar A T National park vertrokken.
Is inderdaad een scenic road met vele vele bochten , dus geen tijd voor een dutje onderweg (grapje). Bij Kaiteriteri aangekomen een holiday park gevonden met en mooie cabin. De volgende dag een watertaxi geboekt om mij in Anchorage te laten afzetten en terug te lopen naar Marahau waar ik de auto neergezet had. De skipper laat ons instappen -op de wal- en rijd met een grote tractor de boot de zee in. We varen langs Split Apple rock en langs een rots met zonnende zeehonden.
Het is weer super weer en insmeren want hij brandt ongenadig. De baaien die ik passeer zijn super. Bij Apple tree bay neem ik een verfrissende duik. En loop verder . Tegen de avond weer terug in de cabin en zit ik tot laat met een nederlands ste
Wat naast mijn cabin zit , te praten.
De volgend dag weer verder naar Kaikoura aan de oostkust voor zeehonden en een Jan v genten kolonie., Onderweg komt ik langs de wijn gebieden van Seifried , een oostenrijker die hier zijn fortuin in wijnen maakte. Wat verderop bij Blenheim een heerlijke lunch genomen. In Blenheim bij de i- site de accomodatie geboekt want het is best een heel eind rijden en aankomst schat ik in om 19 u.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Haarlem

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

10 April 2015

Tasmanie

02 April 2015

Vertrek Christchurch

01 April 2015

Treinreis Christchurch- Greymouth v v

31 Maart 2015

Christchurch centrum

31 Maart 2015

Christchurch centrum
Lou

Pensionado reiziger , schaatser en natuurliefhebber

Actief sinds 01 Mei 2021
Verslag gelezen: 96
Totaal aantal bezoekers 6290

Voorgaande reizen:

01 Mei 2021 - 31 December 2021

Mijn eerste reis

14 Januari 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

25 April 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: