Turangi 2 maart - Reisverslag uit Haarlem, Nederland van Lou H - WaarBenJij.nu Turangi 2 maart - Reisverslag uit Haarlem, Nederland van Lou H - WaarBenJij.nu

Turangi 2 maart

Door: Lou

Blijf op de hoogte en volg Lou

06 Maart 2015 | Nederland, Haarlem

Na aankomst in Turangi- de wereldhoofdstad voor forelvissen, een een accommodatie zokn via de i-site. Dat zijn kantoortjes van de overheid , een soort plaatselijke vvv's zeg maar en di zijn je aalerbehulpzaamst bij het zoeken naar betaalbaar verblijf. Uiteindelijk gevonden bij twee oudere dames die alleraardigst waren en bij een verblijf van 3 nachten eeen lagere prijs vragen. Ook een hengl angboden gkregen, maar ik heb wel een vergunning nodig en laarzen want anders wordt je met je blote benen in het water opgevrten door de sandflies. Ik weer totaal niet waar ik moet vissen en uiteindelikk denk er maar over een forel te kopen. Mar wat denk je, diw zijn daar niet te koop , terwijl het meer ervan stikt. In de viswinkles en de super is alleen zeevis te koop. Dat is dus heel slim, in de viswinkel vertellen ze me dat het zelfs not legal is om for el te verkopen. Ik kan me er wel wat bij voorstellen ant dan kan iederen forel aan restaurants verkopen. Wel heerlikk gezwommen in het kristal heldere water van Lake Taupo. De volgende dag twee wandelingen gepland , ook als voorbereiding op de Tongariro crossing gelden.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Haarlem

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

10 April 2015

Tasmanie

02 April 2015

Vertrek Christchurch

01 April 2015

Treinreis Christchurch- Greymouth v v

31 Maart 2015

Christchurch centrum

31 Maart 2015

Christchurch centrum
Lou

Pensionado reiziger , schaatser en natuurliefhebber

Actief sinds 01 Mei 2021
Verslag gelezen: 141
Totaal aantal bezoekers 6284

Voorgaande reizen:

01 Mei 2021 - 31 December 2021

Mijn eerste reis

14 Januari 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

25 April 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: