vanaf Rotorua - Reisverslag uit Haarlem, Nederland van Lou H - WaarBenJij.nu vanaf Rotorua - Reisverslag uit Haarlem, Nederland van Lou H - WaarBenJij.nu

vanaf Rotorua

Door: Lou

Blijf op de hoogte en volg Lou

06 Maart 2015 | Nederland, Haarlem

Nu inmiddels in Wellington aangekomen. De hoofdstad waar perkeren een vermogen kost en je dus wat handig moet omgaan met de mogelijkheden.
Zo koop je in speciale kiosken een parkeerkaart, vakjes voor dag en maand en jaar openkrassen en je kan vor 7 dollar in de zgn grouponvakken gaan staan.
Maar eerst terug naar het verhaal bij Rotorua. Kraters die costant stoom uitblazen , het stinkt er naar zwavel en in het water van de kratermeertjes zie je gele , oranje en gifgroene kleuren. Ik moet nog steeds uitvinden hoe ik de foto's via de tablet erbij kan krijgen. Maar anders stuur ik wlel een aparte e mail met attachments. Na Rotorua naar Taupo, dat was even lastig want er was niet echt betaalbare accommodatie te krijgen. Omdat Napier ok op het programma stond , eerst nog door daarheen wat zon q140 km was . Onderweg niets, geen overnachtingsmogelijkheden, geen benzin pompen en daar staan borden voor die je daarvoor waarschuwen. Napier is en stad met veel art deco in de gebouwen en ook de straatnaamborden zijn in een bepaald lettertype van di tijd uitgevoerd.. De volgendes dag dus weer terug naar Taupo ,om nog enkele andelingen in de omgeving t De volgende stop wordt Turangi dat aan de zuidkant van Lake Taupo ligt.q

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Haarlem

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

10 April 2015

Tasmanie

02 April 2015

Vertrek Christchurch

01 April 2015

Treinreis Christchurch- Greymouth v v

31 Maart 2015

Christchurch centrum

31 Maart 2015

Christchurch centrum
Lou

Pensionado reiziger , schaatser en natuurliefhebber

Actief sinds 01 Mei 2021
Verslag gelezen: 103
Totaal aantal bezoekers 6285

Voorgaande reizen:

01 Mei 2021 - 31 December 2021

Mijn eerste reis

14 Januari 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

25 April 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: