Van Wanaka naar Te Anau. - Reisverslag uit Haarlem, Nederland van Lou H - WaarBenJij.nu Van Wanaka naar Te Anau. - Reisverslag uit Haarlem, Nederland van Lou H - WaarBenJij.nu

Van Wanaka naar Te Anau.

Blijf op de hoogte en volg Lou

21 Maart 2015 | Nederland, Haarlem

Uit Wanaka vroeg vertrokken voor een hele lange rit naar de westkust bij de fjorlanden . Onderweg via Queenstown kom je weer speciale dingen tegen. Zo passeerde ik de Kawarhuriver waar ze vanaf een oude brug aan bungyjumpen doen . Veelal jonge mensen (vnl jongens en mannen) die zich zo'n 45 meter naar beneden storten. Film gemaakt van al die sprongen. Een had wat overgewicht zeker want die zag ik met zijn hoofd het water raken.
Het ziet er overigens wel safe uit. Iets verder op raften ze met een enorme snelheid met een boot de rivier over , pirouettess met een noodvaart en na 10 minuten is de boor wer terug. Je moet je goed aankleden want het is echt koud. In Queenstown ben ik nog naar de top gelopen van een uitzichtpunt maar met nog 10 min te gaan teruggekeerd want ik moest nog 170 km naar Te Anau en het weer zou omslaan.
Wel alvast en acco geboekt want het kon wel eens laat worden. Het is gek maar elke keer als een fjordentocht plan wordt het slechter weer. Dat was zo in Wellington en opweg naar Te anau begint het te storten en het is koud geworden.
Ik kom er om 18.15 aan en ga bij de Italiaan eten en we wachten af. Hoe zondag 22 maart er uit ziet.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Haarlem

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

10 April 2015

Tasmanie

02 April 2015

Vertrek Christchurch

01 April 2015

Treinreis Christchurch- Greymouth v v

31 Maart 2015

Christchurch centrum

31 Maart 2015

Christchurch centrum
Lou

Pensionado reiziger , schaatser en natuurliefhebber

Actief sinds 01 Mei 2021
Verslag gelezen: 113
Totaal aantal bezoekers 6259

Voorgaande reizen:

01 Mei 2021 - 31 December 2021

Mijn eerste reis

14 Januari 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

25 April 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: