Methven - Christchurch - Reisverslag uit Haarlem, Nederland van Lou H - WaarBenJij.nu Methven - Christchurch - Reisverslag uit Haarlem, Nederland van Lou H - WaarBenJij.nu

Methven - Christchurch

Blijf op de hoogte en volg Lou

31 Maart 2015 | Nederland, Haarlem

Vanuit mijn luxe cabin, een korte beschrijving dan maar, koelkast, m wave, oventje-hotplare, k en w water, w cooker, toaster, 3 bedden, een zitbank en en tv , douches-toiletten zoals gebruikelijk apart in en sanitair gebouw. Ook had ik nog een leuk terrasje voor de deur.
Ik zie dat de Raikawa Gorge walking track vlakbij ( dwz op 9 km ) afstwnd ligt , dus dat kan ik s morgens nog doen. De rivier daar is nog maar eeen kleine stroom maar eigenlikk bijna 100 m breed. Vanwege een tekort aan regen staat een groot deel droog. De wandeling biedt weer fraaie beelden die ik uiteraard vastleg. Hoeveel heb ik er ondertussen niet gemaakt, maar ze .blijven boeien die uitzichten, kleuren en vormen. Het is eigenli een overweldigende natuur. Op de weg naar Christchurh passeer ik de langste brug van Nzld. Het verkeer wordt steds drukker, ik had in weken niet meer zoveel auto's achterelkaar gezien.
Ik stel mrs T. In op mijn overnachtingsadres en kom er zowaar in een keer goed aan. Na de incheck nu de auto terug naar de verhuurder en dan gaat het niet meer goed met mrs T. Ze zijn in het centrum nog steeds druk bezig met bouwactiviteiten en allerlei straten zijn afgesloten of hebben eerichtingverkeer. Soms moet ik een van haar een U-turn maken want ik mag niet verder. Uiteindelijk kom ik maar 15 minuten later bij het bedrijf aan en dat is voor nzldse begrippen niks. Ik word terug gebracht naar de accommodatie en ga wwat van de stad bekijken.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Haarlem

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

10 April 2015

Tasmanie

02 April 2015

Vertrek Christchurch

01 April 2015

Treinreis Christchurch- Greymouth v v

31 Maart 2015

Christchurch centrum

31 Maart 2015

Christchurch centrum
Lou

Pensionado reiziger , schaatser en natuurliefhebber

Actief sinds 01 Mei 2021
Verslag gelezen: 93
Totaal aantal bezoekers 6241

Voorgaande reizen:

01 Mei 2021 - 31 December 2021

Mijn eerste reis

14 Januari 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

25 April 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: