Methven - Christchurch - Reisverslag uit Haarlem, Nederland van Lou H - WaarBenJij.nu Methven - Christchurch - Reisverslag uit Haarlem, Nederland van Lou H - WaarBenJij.nu

Methven - Christchurch

Blijf op de hoogte en volg Lou

31 Maart 2015 | Nederland, Haarlem

Vanuit mijn luxe cabin, een korte beschrijving dan maar, koelkast, m wave, oventje-hotplare, k en w water, w cooker, toaster, 3 bedden, een zitbank en en tv , douches-toiletten zoals gebruikelijk apart in en sanitair gebouw. Ook had ik nog een leuk terrasje voor de deur.
Ik zie dat de Raikawa Gorge walking track vlakbij ( dwz op 9 km ) afstwnd ligt , dus dat kan ik s morgens nog doen. De rivier daar is nog maar eeen kleine stroom maar eigenlikk bijna 100 m breed. Vanwege een tekort aan regen staat een groot deel droog. De wandeling biedt weer fraaie beelden die ik uiteraard vastleg. Hoeveel heb ik er ondertussen niet gemaakt, maar ze .blijven boeien die uitzichten, kleuren en vormen. Het is eigenli een overweldigende natuur. Op de weg naar Christchurh passeer ik de langste brug van Nzld. Het verkeer wordt steds drukker, ik had in weken niet meer zoveel auto's achterelkaar gezien.
Ik stel mrs T. In op mijn overnachtingsadres en kom er zowaar in een keer goed aan. Na de incheck nu de auto terug naar de verhuurder en dan gaat het niet meer goed met mrs T. Ze zijn in het centrum nog steeds druk bezig met bouwactiviteiten en allerlei straten zijn afgesloten of hebben eerichtingverkeer. Soms moet ik een van haar een U-turn maken want ik mag niet verder. Uiteindelijk kom ik maar 15 minuten later bij het bedrijf aan en dat is voor nzldse begrippen niks. Ik word terug gebracht naar de accommodatie en ga wwat van de stad bekijken.