Wildlife in NZLD - Reisverslag uit Haarlem, Nederland van Lou H - WaarBenJij.nu Wildlife in NZLD - Reisverslag uit Haarlem, Nederland van Lou H - WaarBenJij.nu

Wildlife in NZLD

Door: Lou

Blijf op de hoogte en volg Lou

27 Maart 2015 | Nederland, Haarlem

Was ik vergeten in voorgaande verslagen te vermelden. Ja ik heb de nodige parchtige vogels gehoord , een Tui en een Kea gezien, ook een Fantail, een Pakake etc. Op de weg zeker 10 dode Possums per dag ( vreselijke knagers waar ze hier een pesthekel aan hebben . Maar goed ik ben dus op weg naar Omarama en mag daar 100 km rijden. Doodstille weg dwars door bergen en langs een meer. Ben ik net een flauwe bocht door en zie ik een motorrijder op mijn helft en tegelik denk ik wat doet hij daar zal ik een lichtsignaal geven. Maar nummer twee die er achter rijdt zit ook op mijn helft. Ik minfer al vaart en zij gaan wer terug op hun helft ,dus nog eneigszins beduusd zie ik opeens wat er aan de hand is. Aan de rechtekant van de weg lopen af en toe op het asfalt en af en toe in de smalle berm twee koeien. Waar die nou vandaan komen is mij een raadsel. Er is in geen velden of wegen en wei of iets dergelijks te zien. Ja dat kan je hier dus overkomen, zomaar een schaap of geit op de weg en als je daar met 80 of 90 op duikt..... Nog meer "Wildlife" niet lachen hoor....maar ik heb net mijn zalmmaaltijd klaar om op te eten en. Schuif aan bij Stewart uit de UK al er achter het fornuis een muis opduikt die snel wat op de grond gevallen kruimels weet te scoren........