Maandag en dinsdag 16 en 17 Maart 2015 - Reisverslag uit Haarlem, Nederland van Lou H - WaarBenJij.nu Maandag en dinsdag 16 en 17 Maart 2015 - Reisverslag uit Haarlem, Nederland van Lou H - WaarBenJij.nu

Maandag en dinsdag 16 en 17 Maart 2015

Blijf op de hoogte en volg Lou

17 Maart 2015 | Nederland, Haarlem

Dit is vanavond de tweede keer dat ikeen verslagje schrijf . De inetrnet verbinding is hier k vd b , dus mijn ik moet mij nu wat beperken . Het was geen lange rit naar Franz Josef maar ik had slecht geslapen. Dat kwam door het gebeuk van de zee op de kust. De golven van de tasmanzee , zo'n 80 meter achter kijn cabin in Greymouth, gingen zo tekeer dat ik constant trillingen voelde in de cabin. En dan met die verhalen over aardbevingen....nou jou. Onderweg moest nog wel wakker blijven en ik had nog zo'n 20 km te gaan , gelukkig veel bochten in de wegen zodat je wel wakker meost blijven. Vandaag dinsdag naar de gletscher geweest , een lange wandeling van 6,5 km . De gletscher lipe in in mijn geboortejaar nog tot aan de parking maar ligt nu zo'n 4 km teruggetrokken. Nog een wandeling rond Lake matheson gedaan , met werspiegelingen in het mer van de omliggende bergen. He he eindelijk rust hier want ik ben nu bezig om 3 uur op internet te komen met een horde frumoerige Franzen acher me , die luis door elkaar kletsen. Nu dus kalmte. Wat aprt is dat je hier heel veel Chinezen ziet. Die hebben geen manieren. Gaan ze voor je staan terwijl je net aan het fotograferen bent. Of ze gaan breed uitlopen en kan je niet passeren. Er kwam zo'n buslading aan en die had ik steeds achter me dus op een gegeven moment was er zo'n look ou punt waar ze door wilden lopen , maar ik gebaarde met mijn hand boven mijn ogen dat ze naar boven moesten om tekiken. Was ik ze tenminste even kwijt. Ik zal proberen foto's bij te voegen, wat niet altijd lukt .
Tot het het volgende verslag maar weer.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Haarlem

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

10 April 2015

Tasmanie

02 April 2015

Vertrek Christchurch

01 April 2015

Treinreis Christchurch- Greymouth v v

31 Maart 2015

Christchurch centrum

31 Maart 2015

Christchurch centrum
Lou

Pensionado reiziger , schaatser en natuurliefhebber

Actief sinds 01 Mei 2021
Verslag gelezen: 100
Totaal aantal bezoekers 6240

Voorgaande reizen:

01 Mei 2021 - 31 December 2021

Mijn eerste reis

14 Januari 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

25 April 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: