tongariro crossing 4 maart - Reisverslag uit Haarlem, Nederland van Lou H - WaarBenJij.nu tongariro crossing 4 maart - Reisverslag uit Haarlem, Nederland van Lou H - WaarBenJij.nu

tongariro crossing 4 maart

Door: Lou

Blijf op de hoogte en volg Lou

06 Maart 2015 | Nederland, Haarlem

Vroeg op en alles in de rugzak , lunchpakket, water, warme kleding, regenjacken broek en water, veel water.
Het is gelukkig bewolkt. Na 22 km een gravel weg van 7 km afgereden om bij de start van het pad te komen. Daar staat een warschuwingsbord dat het vandaag de ' normale' vulkanische activiteit is en het dus ' vwilig' is om te wandelen. Natuurlijk ook vel chinezenop sportschoenen. Na 8, t km op de top aangekomen 1850 m ongeveer en prachtige uitzichtn op diep blauw groenn kratermeertjes en een groter donkerblauwmeer verderop. Naast me twee groet kraters met menie rode wanden en een opengeklapte opening als ware het een opengesperde mond.
Nog wat foto's gemaqkt en mij verbaasd over de Chinezen op hun sportschoenn terwijk ik daar met mijn grote bergschoenen loop te banjeren. De hel crossing is bijn 17,5 km maar dan moet je een bus aan de andere kant regelen die je dat weer trug brengt en dat is en hoop geregel, dus omgekeerd n d afdaling begonnen sie in het begin wel lastig was maar het ging me goed af. Wel vond ik het mooi geweest aqn het eind ant het was al met al toch best een hele dagtrip.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Haarlem

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

10 April 2015

Tasmanie

02 April 2015

Vertrek Christchurch

01 April 2015

Treinreis Christchurch- Greymouth v v

31 Maart 2015

Christchurch centrum

31 Maart 2015

Christchurch centrum
Lou

Pensionado reiziger , schaatser en natuurliefhebber

Actief sinds 01 Mei 2021
Verslag gelezen: 130
Totaal aantal bezoekers 6235

Voorgaande reizen:

01 Mei 2021 - 31 December 2021

Mijn eerste reis

14 Januari 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

25 April 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: